sorry to my readers because no new story because I was busy with the preparation of SPM 2012 ... so pray I get 9A + ... salam n bye!!!

Ahad, 3 April 2011

lagu kpop jew!!

Kpop Malay Fansub
Yeh
(Oh~ Yeh) Hatiku penuh dengan kepedihan
(Oh Oh Yeh) Kini ada sesuatu yang harus kukatakan padamu
Dengar

Permainan telah berakhir
Kau takkan bisa lagi menghalang diriku
Kesedihan juga telah berakhir
Malah aku tak punya waktu untuk terluka

Sayang katakan padaku mengapa
Mengapa senyuman manis itu bukan milikku
Mengapa tidak kau katakan padaku mengapa
Andai hanya aku bisa memilikimu lagi

Sekali lagi aku
Cuba (Cuba)
Walau berkali-kali menghadapinya
Cuba (Cuba)
Walau ia menjadi kali yang terakhir
Baik hatiku yang terselindung
Mahupun cintaku yang tersembunyi
Tak bisa ditahan lebih lama lagi

Cuba~
Walauku lupa dan lupakanmu
Cuba~
Walau hatiku tersiat dan robek
Selamat tinggal~
Tapi beriku cuba sekali lagi
Cuba~

Ia semakin hampir
Kurasakan bahawa waktu akan tiba
Kepedihan telah berakhir
Begitu juga luka hitam di dalam hatiku

Sayang katakan padaku mengapa
Aku terlalu inginkan bibir kecilmu
Mengapa tidak kau katakan padaku mengapa
Mengapa harus kau bicarakan tentang perpisahan

Namun aku akan
Cuba (Cuba)
Walau berkali-kali menghadapinya
Cuba (Cuba)
Walau ia menjadi kali yang terakhir
Baik hatiku yang terselindung
Mahupun cintaku yang tersembunyi
Tak bisa ditahan lebih lama lagi

Cuba~
Walauku lupa dan lupakanmu
Cuba~
Walau hatiku tersiat dan robek
Selamat tinggal~
Tapi beriku cuba sekali lagi
Cuba~

Walau sekali lagi aku jatuh
Walaupun jelas ku nampak akhiran itu
Segala dusta yang kau ludahkan
Namun aku akan percayakan semua hal itu

Kau membakarku
Mataku dipenuhi dengan kemarahan
Aku akan berada di pusingan kedua
Inilah permulaan untuk pertempuran lain (Sekali lagi aku)

Cuba (Cuba)
Walau berkali-kali menghadapinya
Cuba (Cuba)
Walau ia menjadi kali yang terakhir
Baik hatiku yang terselindung
Mahupun cintaku yang tersembunyi
Tak bisa ditahan lebih lama lagi

Cuba~


kamsahamida for reading this(^_^)like it if you like this...!!!

0 terngangaaa:

 
copyright@era lorr_2011-all right reserved