sorry to my readers because no new story because I was busy with the preparation of SPM 2012 ... so pray I get 9A + ... salam n bye!!!

Selasa, 26 Julai 2011

mr.A atau mr.K???

 
assalammualaikum kpd pembaca yang setia pada saya...okey hari ini saya nak cerita pasal hati saya...saya sebenar nya keliru tentang hati saya sama ada suka pada mr.A ataupun mr.K...mr.A ni seorang yang bijak jugak lar orang nya dan dia tingkatan 5 yang sedang menghadapi peperiksaan SPM 2011 sama dengan mr.K TETAPI mr.A NI seorang yang banyak bercakap dan mr.K adalah sebaliknya...paham2 jew lar ye...dan kedua-dua nya tinggi lampai sebab itulah saya suka...pastu mr.A ni seorang yang TAMPAN JUGAK LARr dan mr.K NI, SAYA nak kata x tampan xjugak tapi nak kata hodoh xjugak maksudnya sedang2 lagh...dan mr.K ni duduk sama kawasan dengan saya tetapi mr.A ni saya x tahu...xpe nanti saya siasat lagi...okey lar sampai situ jew lar dah penat menaip dah ni...hehe...saya harap Allah tunjukkan saya jalanNya...amin n BYE!!!(^_^) 


kamsahamida for reading this(^_^)like it if you like this...!!!

0 terngangaaa:

 
copyright@era lorr_2011-all right reserved